Lansată în 2022 ca o platformă pentru aventura în raliu a lui Jos Verstappen, cariera în GT a lui Thierry Vermeulen și activitățile de sim racing ale echipei Team Redline, Verstappen.com Racing face următorul pas în 2025, intrând în GT World Challenge Europe (GTWCE) prin sprijinirea echipelor existente.
Starul sim racing-ului, Chris Lulham, va concura în Endurance Cup-ul GTWCE alături de piloții GT Harry King și Thierry Vermeulen, conducând un Aston Martin Vantage AMR GT3 EVO.
Premiera lor este în acest weekend la Paul Ricard, în sudul Franței, unde este programată o cursă de 6 ore.
Componența echipajului
Una dintre ambițiile lui Max Verstappen cu Verstappen.com Racing este să ajute piloții talentați în sim racing să facă saltul către cursele din lumea reală. El vrea să demonstreze că sim racing-ul poate fi o alternativă viabilă la lansarea unei cariere în curse, în loc să înceapă în karting, ceea ce nu este accesibil pentru toată lumea. Lulham, un tânăr de 22 de ani din Coldharbour, este primul sim racer pe care Verstappen l-a selectat în acest scop.
„Chris are un parcurs lung cu Team Redline,” a declarat Raymond Vermeulen pentru Autosport la Marele Premiu al Japoniei. „Max îl respectă foarte mult pentru că oferă întotdeauna feedback puternic atunci când lucrează la set-up-ul mașinii virtuale.”
„Anul trecut, Max l-a invitat pe Chris la un test privat. S-a urcat în mașină și a fost imediat rapid, chiar dacă condițiile de pe pistă erau foarte dificile,” a continuat Vermeulen. „Asta ne-a arătat clar că are mult talent și capacitatea de a face tranziția de la sim la mașinile reale GT3. Am făcut mai multe teste cu el de atunci.”
King a urmat o cale mai tradițională, începând cu kartingul înainte de a urca pe scara Ginetta în Marea Britanie. După ce a câștigat Ginetta GT4 Supercup în 2019, a continuat să obțină titluri atât în Porsche Carrera Cup Marea Britanie, cât și în Porsche Carrera Cup Benelux. Anul trecut, a terminat pe locul doi în Porsche Supercup, precum și în foarte competitiva Porsche Carrera Cup Germania.
„Un tip rapid, experimentat, un adevărat pilot,” a spus Vermeulen despre britanicul de 24 de ani. „Când a devenit disponibil anul trecut din cauza circumstanțelor din cariera sa, ne-am mișcat rapid pentru a-l asigura pentru acest sezon.”
Fiul lui Vermeulen, Thierry, în vârstă de 22 de ani, care își construiește cariera în motorsport din 2020 și face parte din familia Verstappen.com Racing încă de la început, completează componența echipajului.
Echipă parteneră
Pentru Endurance Cup-ul GT World Challenge Europe, Verstappen.com Racing a decis să colaboreze cu echipa britanică-bahrainiană 2 Seas Motorsport.
„Avem o relație cu 2 Seas Motorsport de mult timp,” a explicat Vermeulen. „Nick Cristofaro, care a înființat echipa împreună cu bahrainianul Isa Al Khalifa după ce a concurat el însuși, este un prieten apropiat al lui Max.”
Din 2024, Verstappen deține un Aston Martin Vantage pe care îl duce ocazional pe pistă. Cu acele ocazii, s-a bazat deja pe echipa de la Silverstone pentru suport pe pistă. Vermeulen: „Așa că a avut sens să colaborăm cu ei pentru acest pas în Endurance Cup-ul GTWCE.”

Thierry Vermeulen, Harry King, Chris Lulham, Verstappen.com Racing
Fotografie de: Verstappen.com / David Klopman
Un rol activ
În ciuda programului său aglomerat din Formula 1, Verstappen este foarte implicat în proiectul GT3. El îi sprijină pe piloți cu sfaturi în timpul testelor private și sesiunilor de sim, oferă feedback asupra livrării mașinii și contribuie chiar la setările Aston Martin-ului. De asemenea, își împărtășește părerea în timp ce inginerii se pregătesc pentru weekendul de cursă.
„A făcut suficient de mult în acel automobil pentru a putea aduce o contribuție semnificativă la setarea de bază,” a spus Vermeulen. „De asemenea, a ajutat la dezvoltarea modelelor de sim pentru Aston Martin, pentru a traduce ceea ce a fost testat pe pistă în setarea sim.”
Cât de probabil este să vedem la un moment dat pe Verstappen concurând cu o mașină cu livrea Verstappen.com Racing?
„Îl văd pe asta întâmplându-se,” a spus Vermeulen, înainte de a clarifica rapid că nu se va întâmpla în curând. „Concentrarea sa principală rămâne, desigur, Formula 1. Și există multe considerații comerciale dacă Max ar conduce o mașină diferită de cea a sa Red Bull. Dar poate că echipa nu ar fi împotriva acestui lucru. Red Bull tinde să gândească dincolo de limite. Nu am adresat încă această întrebare.”
Ambiții mari
Verstappen nu va putea asista la debutul echipei sale GT la Paul Ricard, deoarece va concura în Marele Premiu de Formula 1 din Bahrain în acest weekend. Dar a lăsat clar că va urmări cu atenție performanțele lui Lulham, Vermeulen și King.
„Am o conexiune live, astfel încât pot avea o privire atentă asupra lucrurilor,” le-a spus el unui mic grup de jurnaliști, inclusiv Autosport, la Marele Premiu al Japoniei.
Întrebat care sunt așteptările sale de la prima apariție a Verstappen.com Racing în GT World Challenge Europe, Verstappen a răspuns: „Este întotdeauna greu de spus dinainte deoarece depinzi de BoP, dar scopul este cu siguranță să fim cel mai bun Aston Martin.”
„Fără presiune, băieți!” a zâmbit el. „Pe de altă parte, un pic de presiune nu poate fi decât un lucru bun, nu?”
„Concurăm în Gold Cup, dar punctul nostru de referință este vârful. Asta este cu cine trebuie să ne măsurăm,” a spus Verstappen. „Au făcut multe teste, așa că asta cu siguranță nu va fi o problemă. Am testat pe toate pistele pe care concurem și am adunat multe date. Acum depinde de ei și de echipă să extragă maximum.”
„Cu siguranță vor fi lucruri de îmbunătățit după primul weekend de cursă, dar principalul lucru este să continuăm să progresăm. Sunt foarte curios să văd cum se descurcă.”
„Suntem ambițioși,” a fost de acord Vermeulen. „Nu suntem aici doar pentru a completa numerele, vrem să concurăm în față în mod regulat.”
El a recunoscut că acest lucru nu va fi ușor în ultra-competitivul GT World Challenge Europe. „Există câteva echipe mari cu multă experiență. Va fi greu. Dar ne așteptăm să luptăm în față în clasa noastră.”

Thierry Vermeulen, Emil Frey Racing
Fotografie de: Verstappen.com / David Klopman
Sprint Cup
Lulham și Vermeulen vor concura, de asemenea, în GT World Challenge Europe Sprint Cup. Ei vor reprezenta Emil Frey Racing, împărțind o Ferrari 296 GT3. „Ne propunem să obținem clasări pe podium acolo,” a spus Vermeulen.
Faptul că Lulham și Vermeulen vor conduce în două mașini diferite în GT World Challenge Europe poate fi doar un lucru pozitiv, conform managerului lui Verstappen. „Ferrari este, evident, o mașină foarte diferită de Aston Martin, dar asta doar ajută dezvoltarea abilităților lor de conducere,” a remarcat el. „Au testat extensiv cu ambele mașini, așa că nu ne așteptăm la probleme când trec de la una la alta.”
Mod de relaxare
În plus față de GT World Challenge Europe, Thierry Vermeulen intră în al treilea an în DTM. „Sperăm că poate să conteste mai des podiumurile în acest sezon,” a spus Vermeulen Sr. „Ar trebui să termine măcar constant în top zece.”
Între timp, Jos Verstappen are un program aglomerat de raliuri în 2025, inclusiv Campionatul Belgian de Raliuri și Campionatul European de Raliuri. „Formula 1 este vârful, desigur, dar după aceea, Jos consideră că raliul este cel mai grozav lucru,” a observat Vermeulen.
Va avea el totuși timp să asiste la unele dintre cursele lui Max în acest an? Vermeulen: „Programul său este aglomerat. Cred că va fi la câteva curse de F1. Dar chiar dacă nu este, nu va pierde nimic. Avem un grup de chat și ne mesajăm mereu.”
Pe partea de sim racing, echipa Team Redline – condusă de Atze Kerkhof – continuă să obțină succes în sim racing. Nou în 2025 este Verstappen.com Pro Simulation. „Este un simulator profesionist folosit de echipele de curse, unde atât tinerii talentați, cât și piloții experimentați pot lucra la abilitățile lor de curse. Și pentru noi, acesta este, de asemenea, un mod bun de a căuta piloți pe care îi putem ajuta ulterior.”
Verstappen.com Racing este susținut de Red Bull. „Avem un contract pe termen lung, ceea ce spune ceva despre loialitatea noastră față de Red Bull, în ciuda a tot ce se scrie și se spune,” a comentat Vermeulen.
Potrivit lui Vermeulen, colaborarea cu Red Bull trebuie văzută separat de ceea ce se întâmplă în F1. Chiar dacă Verstappen ar părăsi într-o zi Red Bull Racing, brandul de băuturi energizante ar putea continua să sprijine Verstappen.com Racing. „Nu văd de ce nu. Ei sprijină multe echipe și piloți.”
Pe măsură ce Verstappen.com Racing crește, s-ar putea să te întrebi cum reușește Verstappen să gestioneze toate aceste activități pe lângă munca sa în F1. „Pentru el, este o modalitate de a se relaxa,” a spus Vermeulen. „Unii oameni joacă fotbal, alții joacă snooker, dar Max merge să facă sim racing, lucrează la setări și îi sună pe Thierry și pe ceilalți piloți de la Verstappen.com Racing să întrebe cum au decurs testele. Pentru Max, asta înseamnă relaxare.”