În urmă cu o săptămână, s-a dezvăluit că Legacy Motor Club (LMC) a intentat un proces împotriva Rick Ware Racing (RWR) la Biroul de Înregistrare a Curților Superioare din Condado Mecklenburg. Disputa legală se învârte în jurul unui Acord de Achiziție a unei Licențe, LMC susținând că RWR încerca să se retragă dintr-un acord semnat care ar permite Legacy să achiziționeze o licență deținută de Rick Ware.
În ziua de miercuri, cererea echipei pentru un ordin de restricție temporară (TRO) a fost aprobată oficial. TRO va împiedica RWR să facă orice acțiune care ar putea afecta licența disputată (cum ar fi vânzarea sau închirierea acesteia) pe măsură ce acest proces se desfășoară în instanță. Documentul a fost succint și, la fel ca cererea inițială, a avut unele redactări. Totuși, instanța a făcut următoarele constatări și concluzii: LMC a demonstrat o probabilitate de succes pe fondul acestei cauze; LMC este probabil să sufere o pierdere ireparabilă fără TRO; TRO este necesar pentru a proteja drepturile LMC pe parcursul litigiului; daunele potențiale aduse LMC fără un ordin de interdicție depășesc daunele potențiale aduse RWR în cazul în care acesta ar fi emis.
Pentru context, Legacy Motor Club deține deja două licențe, având în competiție mașinile cu numerele 42 și 43. Rick Ware deține de asemenea două licențe, dar închiriază una către RFK Racing în acest sezon pentru mașina cu numărul 60. RWR își folosește cealaltă licență cu mașina cu numărul 51, care se află pe ultimul loc între toate echipele cu licență în clasamentul campionatului. Ambele echipe mai participă și cu o intrare neacoperită (numărul 84 pentru LMC și numărul 01 pentru RWR) pe o bază parțială.
Un acord record
S-a constatat că RWR credea că acest acord este pentru 2027 – nu pentru 2026 – când l-au semnat, ceea ce a generat ezitări, în ciuda faptului că au semnat un acord legal obligatoriu pe 3 martie, initializând fiecare pagină.
În cadrul podcastului Dale Jr. Download, s-a afirmat că acest acord de licență valorează 45 de milioane de dolari, ceea ce ar constitui un nou acord record. Deși Stewart-Haas Racing a vândut trei dintre licențele lor anul trecut pentru mult mai puțin înainte de a se închide, Spire Motorsports a achiziționat anterior o licență de la Live Fast Motorsports pentru peste 40 de milioane de dolari.