Liderul Formulei 1, Max Verstappen, a declarat că Red Bull trebuie să lucreze mai mult la mașina sa, după ce McLaren a blocat prima linie într-o sesiune de calificări plină de evenimente la Marele Premiu al Ungariei de sâmbătă.
Triplul campion mondial, câștigător a șapte curse până acum în acest sezon, va pleca de pe locul trei duminică, pe un circuit unde depășirile pot fi dificile.
„Adică, cu siguranță ele (upgrade-urile introduse în Ungaria) funcționează, dar încă nu suntem primii, nu? Așa că avem nevoie de mai mult. Este la fel de simplu ca asta”, a declarat reporterilor pilotul olandez.
El și-a recunoscut frustrarea, care a fost evidentă în ultimul său tur de zbor, când a lovit volanul când a trecut linia de sosire.
„Cred că uitându-mă la calificările mele, am fost foarte mulțumit de tururi, dar din punct de vedere al echilibrului, totul este la limită. Forțez cât de mult pot”, a spus el.
„Simt că, probabil, forțez mai mult decât am făcut-o anul trecut, dar pur și simplu nu mai reușesc să am acești timpi mari pe tur. Cred că asta înseamnă că suntem un pic mai lenți. Deci avem de lucru. Simplu ca bună ziua”.
Verstappen a câștigat 19 curse anul trecut, în timp ce Red Bull a câștigat toate, cu excepția uneia dintre cele 22, în cel mai dominant sezon înregistrat.
În acest sezon, Ferrari, Mercedes și McLaren au câștigat toate, iar șase piloți diferiți au urcat pe podium în 12 curse.
CITEȘTE ȘI: GP Ungaria – Perez se confruntă cu o sarcină uriașă după un alt accident de coșmar sâmbătă
McLaren pare să aibă acum cea mai rapidă mașină.
„Vom încerca să dăm tot ce avem mai bun. Încercăm să avem un echilibru bun, stabil cu mașina. Și sper că dacă voi găsi asta, îi voi putea urma”, a spus Verstappen despre McLaren, cu Lando Norris în pole position și Oscar Piastri al doilea.
„Dar nu știu. Adică, sincer, turele mele lungi au fost OK, dar nimic fantastic sau special. Cred că este mai bine să fii realist decât să stai aici și să răspândești speranțe false.”
Verstappen nu a luat parte la ultimele două minute, după redeschiderea pitlane-ului în urma accidentului lui Yuki Tsunoda în RB, iar campionul a explicat că nu a avut rost să iasă din nou.
„Nu am vrut să mai conduc. Nu aveam pneuri, așa că au fost folosite, așa că nu aveam de gând să mă îmbunătățesc. Așa că nu avea rost să stau în pit lane și să aștept.”