Marele Premiu din Las Vegas va adăuga o cursă de sprijin Ferrari Challenge la cea de-a doua ediție a evenimentului de Formula 1 din noiembrie, după criticile referitoare la acțiunea limitată de pe pistă oferită anul trecut.
Pentru cei care au bani de cheltuit și doresc mai mult decât gheață în băuturile lor, organizatorii au declarat că intenționează să instaleze un patinoar pe acoperișul clădirii de ospitalitate Paddock Club.
A treia rundă din SUA a Formulei 1 se desfășoară noaptea pe faimoasa Strip din orașul Nevada, dar a oferit Formula 1 doar anul trecut. Alte mari premii, în special în Europa, au o serie de serii de juniori și curse de mașini sport.
„Am luat în considerare feedback-ul de anul trecut de a nu avea o cursă de sprijin,” Emily Prazer, Chief Commercial Officer pentru F1 și Las Vegas Grand Prix, a declarat reporterilor.
„Logistica de anul trecut a fost preocuparea noastră numărul unu… acum ne simțim mult mai confortabil fiind capabili să extindem orele de funcționare și activitatea pistei.
„Sincer, a fost doar o chestiune de încredere în primul an, iar acum ne simțim destul de bine în această privință.”
Având o serie de sprijin, va ajuta, de asemenea, să pună cauciuc pe pistă și să evidențieze orice probleme potențiale înainte ca mașinile de F1 să plece.
Primul antrenament de anul trecut a durat opt minute înainte de a fi anulat pentru reparații ale pistei, ceea ce a condus la un proces colectiv intentat de fanii nemulțumiți.
Seria de suport Ferrari Challenge va fi prezentă în toate cele trei zile, cu garaje în zona Fan Experience – un eveniment gratuit în timpul zilei pe Las Vegas Boulevard, cu o capacitate zilnică de 30.000 de persoane.
„Am vrut să ne asigurăm că îmbrățișăm comunitatea locală un pic mai mult și că educăm publicul, în special pe cei din Nevad, cu privire la ceea ce facem în jurul Formulei 1”, a spus Prazer despre acest eveniment cu bilet.
Prazer a declarat că a doua ediție va fi mai puțin agitată și mai mult despre sport și despre îmbunătățirea experienței generale pentru vizitatori.
„A trebuit să ne schimbăm abordarea. Am procedat la fel și în ceea ce privește vânzarea biletelor, unde, inițial, ne gândeam că este un eveniment nou, mare și sexy și că vom avea o mulțime de ospitalitate. Am învățat acea lecție.
„Acum avem bilete mult mai accesibile, zone GA (admitere generală) și ceva pentru toată lumea față de ceva doar pentru cei mai pretențioși.”
Cursa este promovată de Formula One, deținută de Liberty Media, iar Prazer a spus că este un fel de incubator pentru a încerca lucruri noi și pentru a depăși limitele, patinoarul fiind un exemplu.
„Nu ne-ai vedea făcând asta în altă parte. Dar intenția este de genul ‘cum putem crea mai mult o propunere de divertisment?'”, a spus ea.
„Nu este o legătură evidentă cu Formula 1, dar Vegas are Golden Knights (echipa din Liga Națională de Hochei). Facem o colaborare foarte distractivă cu Golden Knights.
„Ideea este, dacă vă uitați la dimensiunea Paddock Club, să vă asigurați că activați de fapt tot spațiul. A fost unul dintre acele „ce facem?” (momente). Este foarte distractiv”.