Dark
Light
Data ianuarie 26, 2025

Indian Racing Festival: Se aplică ultimele retușuri circuitului de curse stradale din Chennai

august 27, 2024

Dacă oamenii ar fi rugați să descrie străzile din Chennai în weekend cu un singur cuvânt, nu ar fi surprinzător să dăm peste un răspuns comun: traficul.

Acest lucru este adevărat, deoarece lupta cu vehiculele care se mișcă lent și aglomerația frustrantă au definit mult timp străzile orașului. Dar încetineala familiară este pe cale să aibă o schimbare semnificativă de ritm, deoarece orașul se pregătește pentru primul său circuit stradal.

Circuitul Chennai Formula Racing, o pistă de 3,5 kilometri cu 19 viraje, integrează repere iconice precum podul Napier, Memorialul de Război și indicii ale plajei Marina. În ciuda faptului că proiectul a ajuns aproape de stadiul final în decembrie 2023, debutul istoric al cursei de noapte a trebuit să fie amânat din cauza ciclonului Michaung.

După o așteptare de opt luni, circuitul este aproape gata pentru a găzdui a doua rundă a Indian Racing Festival (IRF) în perioada 30 august – 1 septembrie.

Pregătirea pistei

Montarea circuitului a avut loc într-un ritm rapid, gardurile din plasă de sârmă, pereții pistei și proiectoarele fiind instalate de la începutul lunii august.

Structurile boxelor și paddock-urilor au fost montate în interiorul Island Grounds, în timp ce alte tribune vor fi instalate în jurul circuitului. În unele părți ale circuitului, sunt amplasate ziduri pentru pneuri, care vor acționa ca o măsură de siguranță ce împiedică mașinile să împingă prin ele.

CITEȘTE | Hugh Barter reușește o depășire de maestru și câștigă cursa F4; Alister Yoong triumfă în IRL

Pista, care este construită în conformitate cu orientările FIA, este de așteptat să fie gata la timp pentru a găzdui sesiunea de antrenamente de vineri. Piloții vor avea la dispoziție un număr limitat de tururi pentru a se familiariza cu condițiile și natura circuitului.

Trafic deviat

Cu doar câteva zile înainte ca circuitul să își facă mult-așteptatul debut, devierile de trafic vor intra în vigoare începând cu 27 august, potrivit lui Annamalai, un subinspector al Poliției Greater Chennai.

„Deoarece lucrările au avut loc în fiecare noapte, închidem Flag Staff Road seara și redirecționăm oamenii prin Rajaji Salai”, a spus el.

Cu câteva zile înainte de cursa programată, Flag Staff Road și Sivanandha Salai vor fi închise, în timp ce circulația obișnuită va continua în cea mai mare parte în Anna Salai (de la intersecția Pallavan Salai la statuia Munro).

Drumurile, care au fost amenajate pentru circuit anul trecut, vor trebui să fie făcute din nou. „Anul trecut, drumurile au fost pregătite pentru cursă, dar aceasta a trebuit să fie anulată”, a declarat Annamalai.

„Deci, a trebuit să o facă din nou. Unele părți ale drumului care necesitau lucrări au fost deja finalizate. Au mai rămas două straturi finale și va fi gata.”

Nerăbdători să pornească

Anularea de ultim moment a cursei de anul trecut i-a lăsat pe piloți și pe fani în așteptarea cursei care va avea loc pe străzile din Chennai. În ciuda îndoielilor cu privire la posibilitatea ca circuitul să ajungă vreodată în calendar, circuitul stradal a fost anunțat ca unul dintre locurile de desfășurare pentru cel de-al treilea sezon al IRF în cadrul unei conferințe de presă din luna iulie.

Cu toate acestea, încercarea vine cu propriul set de provocări, care au fost păstrate în prim-planul planificării, potrivit lui Akhilesh Reddy, împreună cu co-fondatorii Racing Promoters Private Limited (RPPL).

„Când este vorba de un circuit stradal, trebuie să faci față provocărilor. Mai ales când este vorba de India, provocările sunt mai multe”, a declarat Akhilesh pentru Sportstar. „Neplăcerile publice vor fi un pic mai mari decât, de exemplu, în Europa, pentru că suntem o țară mai populată”.

Conștient de faptul că cartografierea pistei va fi complicată, Akhilesh a dezvăluit că obiectivul a fost de a minimiza perturbările și de a evita punctele majore de congestionare. De asemenea, a ajutat faptul că, pe parcursul întregului proces, guvernul statului a sprijinit organizatorii.

„La prima întâlnire, am fost un pic confuz cu privire la modul în care ministrul și guvernul ar lua-o. Dar, după două ore de discuții, au fost destul de interesați și au dorit să sprijine și acest lucru”, a declarat Akhilesh.

În colaborare cu Sports Development Authority of Tamil Nadu (SDAT), circuitul stradal speră să își îndeplinească promisiunea de a fi o cursă provocatoare, dar palpitantă pentru piloți, echipe și spectatori.




Previous Story

Brighton a semnat cu mijlocașul lui Celtic și al Danemarcei într-un transfer scoțian-record

Next Story

US Open 2024: Djokovic, „îmbătrânit”, pledează pentru un start mai devreme, după o deschidere nocturnă

Latest from Blog

Go toTop

Don't Miss